Založ si blog

Svet reklamy

 

 

Reklama nás stretáva dennodenne či chceme alebo nie. Ráno vstanete, zapnete rádio a v tej chvíli ste vtiahnutý do sveta reklám. V rádiu sa dozviete , čo dávaju večer na nejakej komerčnej televízií, aké si máte kúpiť auto alebo v akej banke si “výhodne“ požičať.

Oblečiete sa , vyjdete z domu a jedno z prvých vecí ,ktoré uvidíte ak bývate v meste bude bilboard. Dozviete sa aká je ideálna poisťovňa a v horšom prípade, keď sa zvolebnieva, sa na vás usmieva nejaký škaredý ksicht. Po príchode do práce (alebo hocikde inde) otvoríte prehliadač a už na vás vyskakuje otravná reklama na mobilného operátora.

Pri nákupe v obchode  kúpite radšej drahší čistiaci prostriedok , ktorý s úsmevom prezentuje v telke mladá gazdinka, ako ten lacnejší , ktorý môže byť mimochodom rovnakej ak nie vyššej kvality.

Prejde celý deň a večer si sadnete k telvíznym novinám .Po pár minútach ich ale preruší reklama. V súčasnosti najmódnejšia je tá na eurofondy .Videli ste ju už zrejme všetci. Pripadá mi trápne a choré keď sa peniaze míňajú na zbytočné reklamy v komerčných televíziach.

 

Eimagešte trápnejšie je však účasť detí v reklamách. A to nevravím len o tej na eurofondy. Urobte si pokus a počítajte v koľko reklamách hrajú deti. Nepáči sa mi to , lebo je to jedna z techník manipulácie. Ak totiž hociaký cicavec vidí mláďa , okamžite obmekne a je ľahšie prístupnejší. To je vedecky dokázané a tvorcovia takýchto reklám to veľmi dobre vedia.

Pocit, ktorý zažil každý je keď pri pozeraní reklamy zistí, že pozerá film. Reklama vložená do filmu je totiž tak dlhá, že keď sa zmení na film zabudnete , čo vlastne pozeráte. Všimnite si ako dĺžky reklám viac a viac narastajú. V minulosti neboli vložené reklamy vôbec potom bola vo filme vložená jedna reklama s dĺžkou cca 3-5 minút. A teraz? Bez problémou 4-5 reklám  s dĺžkou vyše 10 minút. Kvôli reklamám napriklad začínajú filmy nie o 20-tej ale až 20:30.

Keď na vás za večer už ôsmi krát kriči malý zelený mimozemšťan tak často aj napriek dobrému filmu televíziu vypnete. Priznajte si všetci, aj tí ktorí tvrdia že ich reklama neovplyvňuje, že sme vtiahnutý nedobrovoľne do akéhosi sveta. Reklamného sveta, ktorý funguje na podvedomej báze.

Deň za vami a pred spánkom si ešte pozrieť čo sa udialo na sociálnej sieti , kde sa ale  nechcene dozviete……………….. Dobrú noc!

 

 

 

Poďme sa spolu pretvarovať. ..

08.02.2018

Ako je možné, že sused, kamarát, brat to má a my nie??? Ako je možné, že boli na dovolenke A MY NIE !? Áno, presne pri tejto vete to začína... Začína porovnávanie. Nezmyselné, povedal by viac »

Slovenská (ne)hrdosť

05.04.2017

Už dlhšiu dobu mi napadá rovnaká myšlienka. Prečo sme my Slováci tak málo hrdý národ? Nie som vyštudovaný psychológ, takže mi neprináleží hodnotiť to z hľadiska psychológie. Napadajú viac »

Prvá trieda

01.02.2016

Nedeľa popoludnie. Tento čas sa dá využiť hádam len na tri veci. Práca, výlet alebo cestovanie. Pre mňa to bude dnes cestovanie . Rozhodujem , ktorý vlak si vyberiem. Vybral som si rýchlik 608 viac »

Richard Branson

Britský miliardár Branson chce v Indii presadiť cestovanie potrubím Hyperloop

19.02.2018 21:37

Spoločnosť Virgin Hyperloop One, za ktorou je britský miliardár Richard Branson, chce v Indii vybudovať superrýchly dopravný systém.

putin, erdogan

Putin telefonoval s Erdoganom o spolupráci v astanskom formáte

19.02.2018 20:56

Obaja prezidenti sa tiež podľa agentúry TASS dotkli situácie v severozápadnej Sýrii, ako aj vojenskej operácie Turecka v oblasti provincie Afrín.

vučič

Zatkli Američanov a Ukrajinky, údajne fotografovali srbské vojenské objekty

19.02.2018 20:12

Nie je náhoda, že tak veľa cudzincov sa pokúšalo dostať do vojenských priestorov, vyhlásil srbský minister obrany. V krajine silnejú protizápadné nálady a posilňuje sa orientácia na Rusko.

fico, snem, smer

Smer plánuje veľkú obmenu tvárí v okresoch

19.02.2018 20:00

Premiér cez víkend povedal, že personálnych výmen sa netreba báť a „keď prestane fungovať bordel, je potrebné vymeniť dievčatá a nie postele“.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 7529x
Priemerná čítanosť článkov: 1076x

Autor blogu

Kategórie